V lednu jsme se požádali o recertifikaci kategorizace DMO a byl nám udělen certifikát kvality služeb, který je platný na další 3 roky.
Vyšla inzerce v časopise Moje Země o Geoparku Broumovsko. Začal se připravovat plán činností na rok 2020. Během vánočních svátků jsme uskutečnili marketingovou kampaň na sociálních sítích. Jeli jsme se podívat za příkladem dobré praxe do Fundacja Krzyżowa v Polsku. Byla domluvena spolupráce pro rok 2020 s Koperníkkem a bylo nám doporučeno zapojit lokální influencery. Konal se workshop s držiteli certifikátu "Broumovsko - regionální produkt" a vznikl plán prezentace regionálního produktu pro rok 2020. Byla ukončena foto soutěž s geoparkem Broumovsko a ceny byly zaslány výhercům.
Fotosoutěž s geoparkem byla prodloužena do konce prosince 2019. Pracovníci SDMB asistovali při přípravě propagačního video spotu pro Geopark Broumovsko. Vyhlásila se soutěž s Bike resortem „vymyslet slogan, nebo se podělit o historku“. Byly zajištěny ceny do soutěží. Webové stránky geopark.broumovsko.cz a bikeresort.broumovsko.cz byly převedeny do polské mutace. Vymysleli jsme produkt „Vandrování po Broumovsku s batohem“ a „Cyklotaxi“.
Účast na workshopu ARZ, který vedl ke vzniku nové strategie rozvoje asociace regionálních značek. Vyšly noviny Zimní Broumovsko a došlo k jejich distribuci. Došlo také k distribuci skládaček do obcí, které byly vytvořeny v jednotném grafickém stylu. Každá obec měla možnost vybrat si fotografie a upravit si text. Vyšel poslední Bulletin roku 2019. Byla ukončena soutěž Skalních měst ČR a ceny byly odeslány. Došlo k distribuci nově vzniklých skládaček „Hrady skalních měst“ Skalních měst ČR, a to v rámci regionu i kraje. Účastnili jsme se veletrhu Sport Life / Bike Life, společně s KHK. Setkali se pracovníci informačních center regionu s pracovníky SDMB. Díky soutěži EDEN zazněla krátká reportáž o regionu Broumovsko v rakouském rádiu Arabella. Proběhlo vyhlášení soutěže EDEN na fóru cestovního ruchu, kterého jsme se účastnili.
Nabitý podzimní měsíc byl spojen s přípravami setkávání, tripů a vzdělávacích seminářů. Účastnili jsme se seminářů pořádanými agenturou CzT a následně jsme získané informace předávali nejen členům týmu SDMB. Účastnili jsme se zasedání podzimní Rady Národních geoparků. Spolupráce s UHK na realizaci projektu - Omezování negativních dopadů turismu. Vyšel nový video klip Skalních měst, zaměřen na mimosezónu.
Sešli jsme se s pracovníky informačních center regionu a společně se připravovali na zimní sezónu. Fotografická soutěž geoparku odstartovala. Připraven byl program pro říjnový blogerský trip a začalo se s přípravou na setkání pracovních skupin ke strategiím. Navštívila nás komise evropské komise EDEN a absolvovala program přihlášeného produktu.
V srpnu jsme začali plánovat zimní sezónu, zjišťovali informace u lyžařských středisek regionu. Oslovili jsme několik blogerů z České a Polské republiky a pozvali je na blogerský trip, který se uskuteční v říjnu. Plánovala se fotografická soutěž s geoparkem, zaměřená na mimosezónu.